lunes, 5 de enero de 2015

2015, ANY INTERNACIONAL DELS SÒLS





Diuen, amb raó, que any nou, vida nova. I és que aquesta dita arriba inclús a temes de medi ambient: sense deixar de lluitar per millorar els diversos problemes que ens envolten, aquest any els esforços es van a centrar en la conservació de sòls. No en va, la Assemblea General de la ONU ha declarat el 2015 com a Any Internacional dels Sòls. 

Segons la web oficial, http://www.fao.org/soils-2015/es/, es busca l’objectiu de “augmentar la conscienciació i la comprensió de la importància del sòl per a la seguretat alimentària i les funcions ecosistèmiques essencials”.


Seguidament us mostrem una infografia, creada per la FAO, que mostra de forma senzilla i clara els perquès de la conservació del sòl i els objectius marcats.




Durant tot l’any es desenvoluparan, al voltant de tot el planeta, una sèrie d’esdeveniments com conferències, congressos, jornades i un llarg etc., on s’exposaran i debatran temes relacionats am la conservació i el maneig adequats del sòl.


I a més a més, a la web estan disponibles nombrosos documents i recursos d’àudio i vídeo per a que ens puguem posar al dia des de casa.


Així doncs, el 2015 serà un any productiu, en tots els sentits, per al medi ambient. Esperem i desitgem que aquesta meravellosa iniciativa aconseguisca arribar a bon termini.


Des de Connecta Natura tenen suport incondicional, i la promesa d’aportar en la mesura que siga possible la nostra col•laboració.
















Bien dicen que año nuevo, vida nueva. Y es que este dicho llega incluso a temas de medio ambiente: sin dejar de luchar por mejorar los diversos problemas que nos envuelven, este año los esfuerzos se van a centrar en la conservación de suelos. No en vano, la Asamblea General de la ONU ha declarado el 2015 como Año Internacional de los Suelos.

Según la web oficial, http://www.fao.org/soils-2015/about/es/, se busca el objetivo de “aumentar la concienciación y la comprensión de la importancia del suelo para la seguridad alimentaria y las funciones ecosistémicas esenciales”.

Seguidamente os mostramos una infografía, creada por la FAO, que muestra de forma sencilla y clara los porqués de la conservación del suelo y los objetivos marcados.
















































































Durante todo el año se desarrollarán, alrededor de todo el planeta, una serie de eventos como conferencias, congresos, jornadas y un largo etc., donde se expondrán y debatirán temas relacionados con la conservación y el manejo adecuados del suelo.

Y además, en la web están disponibles numerosos documentos y recursos de audio y vídeo para que podamos ponernos al día desde casa.


Así pues, el 2015 será un año productivo, en todos los sentidos, para el medio ambiente. Esperamos y deseamos que esta maravillosa iniciativa consiga llegar a buen puerto.


Desde Connecta Natura tienen apoyo incondicional, y la promesa de aportar en la medida de lo posible nuestro granito de arena.

No hay comentarios:

Publicar un comentario