jueves, 21 de mayo de 2015

PRESENTEM EL PROJECTE LLIGABOSC AL JARDÍ DE L'ALBARDA

El diumenge 17 de maig, les i els integrants de FUNDEM vam poder gaudir del Dia del Soci.

Al bell mig del Jardí de l’Albarda, entre meravelloses plantes de gran bellesa i amb la calidesa del sol de maig, vam assistir a un entretingut concert.

Després, es va realitzar la presentació del Projecte Lligabosc, que s’està portant a terme en una de les parcel•les adquirides per aquesta fundació sense ànim de lucre. Volíem que les persones que amb tant d’esforç contribueixen en l’adquisició de terres d’alt valor ecològic per a la seua protecció foren part d’aquesta iniciativa i conegueren de primera mà les activitats que s’hi estan realitzant.

L'acollida va ser més que bona, i estem molt alegres amb el resultat. Amb l’espenta de totes aquestes persones tan implicades amb la natura, de segur que arribem ben lluny!
El domingo 17 de mayo, las y los integrantes de FUNDEM pudimos disfrutar del Día del Socio. 

En pleno Jardín de l’Albarda, entre maravillosas plantas de gran belleza y con la calidez del sol de mayo, asistimos a un entretenido concierto. 

Después, se realizó la presentación del Projecte Lligabosc, que se está llevando a cabo en una de las parcelas adquiridas por esta fundación sin ánimo de lucro. Queríamos que las personas que con tanto esfuerzo contribuyen en la adquisición de tierras de alto valor ecológico para su protección fueran parte de esta iniciativa y conocieran de primera mano las actividades que se están realizando allí. La acogida fue más que buena, y estamos muy alegres con el resultado. 


¡Con el empuje de todas estas personas tan implicadas con la naturaleza, seguro que llegaremos muy lejos!


Presentació del projecte en "l'aula natura" del Jardí / Presentación del proyecto en "el aula natura" del Jardín 


Amb Adrián, el director del Jardí / Con Adrián, el director del Jardín

No hay comentarios:

Publicar un comentario